Juridisch Forum NuRecht - Rechtenforum

Rechtenforum: Juridisch Forum voor juridische vragen. Iedereen kan antwoord geven; de antwoorden zijn niet afkomstig van NuRecht!

Je bent niet ingelogd.

#1 19-01-16 09:26:25

hcowner
Gebruikers

Ongegronde weigering van verdere toegang

Hallo.
Ik heb digitale goederen gekocht om een server (van een spel).
Hiermee kun je permissies krijgen waar je extra dingen mee kunt, die niet-betalende spelers niet hebben (denk bijvoorbeed aan vliegen).
Hele tijd lol van gehad.
Op een gegeven moment me als staflid aangemeld (was een mogelijkheid voor op de website). Werd aangenomen als admin.
Na enkele maanden ben ik zowel hoofd-admin als globale admin geweest (laatst genoemde is over het hele netwerk, op alle subservers).

In ootober aangegeven te stoppen, werd me succes gewenst.
Ik heb echter toen aangegeven dat de extra rechten die je krijgt als admin (&niet als speler zou moeten hebben) moesten worden afgenomen. Tot 4 keer toe.
Deze rechten zijn mij echter nooit afgenomen en ik ben hier niet meer over benaderd.

Wanneer ik hier afgelopen week gebruik van maakte is mij de toegang permanent geweigerd, met als reden "het dupliceren van items" (welke wordt gestrafd met mijn straf). In dit geval heb ik niets ongeoorloofd gedupliceerd, ik had echter de rechten hiervoor gekregen toen ik staflid werd.

Naar mijn inziens is de koopovereenkomst onrechtmatig beeindigd en heb ik geen toegang meer de gekochte producten te gebruiken. Hierom wil ik mijn geld terug: €211,76.

Mijn vraag: wie staat hier in zijn recht? Wie kan ik inschakelen om mijn geld terug te krijgen (kan een advocaat niet bepalen) & welke stappen kan ik ondernemen om deze zaak bij een rechter voor te leggen?

Bvd

Excuseer voor typfouten: mobiel geplaatst

Laatst bewerkt door hcowner (19-01-16 09:26:57)

Forum footer